02 Ogos 2009

Akhirnya Semuanya Tertunai Sudah...Majlis Bulan Ogos Berjaya

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah menjayakan majlis kita pada malam tadi, 1 Ogos 2009.


Rasanya keluarga kita telah berjaya menganjurkan majlis yang sungguh meriah pada malam tadi walaupun terdapat banyak halangan dan dugaan.

Terima kasih kepada semua yang telah datang meraikan majlis ini, Juga tidak lupa berbanyak-banyak terima kasih kepada mereka yang telah menyumbangkan hadiah, tenaga, wang ringgit mahupun idea dalam merealisasikan majlis kita menjadi realiti.


Kepada Pak Ajak , walaupun jauh mata tetapi anda dekat di hati kami. Terima kasih kerana bersama-sama menjayakan majlis kita semua walau pun dari jauh menggunakan webcam yang bisu tak dengar apa-apa tetapi sedikit sebanyak dapat juga mengubat kerinduan kepada semua ahli keluarga yang berkumpul. (Pak Ajak tak pakai baju plak bila webcam dia live...maklumlah, semua tengah santai-santai di rumah...hehehe...). Atuk Da, Puan Hjh Ramlah nampaknya semalam menangis, terharu dan sebak apabila menerima hadiah daripada Pak Ajak.


Nampaknya telah ada cadangan daripada beberapa ahli keluarga kita yang lain agar majlis seperti ini diadakan setiap tahun atau dijadikan Annual Dinner Keluarga Mat Tuyu pada masa akan datang. Semuanya amat mengalu-alukan cadangan tersebut dan kita berdoa supaya kita diberi kesempatan waktu dan umur agar majlis seperti ini akan diadakan pada masa akan datang.

Sebagai sedikit halwa mata pagi ini, terimalah beberapa keping gambar yang diambil semasa berlangsungnya majlis pada malam tadi, 1 Ogos 2009. Nak masukkan semua banyak sangat, akan dimasukkan dari semasa ke semasa.


Sesi Pendaftaran dan Teka Gula



Banner Hari Jadi (disponser Warisan M&M Ent)



Keluarga Mak Long Maniseh

Sebahagian hadiah yang disumbangkan utk game dan lucky draw

Registration Girl...Sarah & Ebab (Teka Gula tu aku yang menang!!!)

Meja VIP


YB Seri Kembangan bergambar dengan penyokong...hehehe

Nyanyian Allah Selamatkan Kamu utk Pak Ngah

Pak Ngah dan kek harijadi


Kek Hari Jadi Bulan Ogos



bakal pengantin baru pun datang....Cik Mashitah & En Syed


Meraikan Keluarga Bulan Ogos

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails