10 Julai 2009

Pengumuman Lagi...

Kepada semua saudara-saudaraku sekalian...

Dimaklumkan bahawa pihak AJK meminta kepada semua keluarga agar dapat menyenaraikan nama-nama keluarga anda yang lahir pada bulan Ogos. Ini adalah bagi memastikan pihak AJK dapat menyusun lebih awal persiapan bagi majlis tersebut. Sila letakkan di bahagian komen di bawah atau hubungi saya.



Untuk makluman, sumbangan berupa wang hendaklah dimasukkan ke dalam akaun Maybank saya (Hairul Arifin Ahmad, No Akaun :151043809334) selewat-lewatnya pada 28 Julai 2009. Ini adalah bagi memudahkan urusan pembayaran kepada hotel untuk majlis tersebut.

Kepada sesiapa yang ingin menyumbang selain wang seperti hamper dan lain-lain juga amat dialu-alukan. Anda dikehendaki memaklumkan jenis sumbangan kepada saya atau Kak Idah lebih awal bagi memudahkan kami menyusun dan mengaturkan untuk majlis tersebut nanti.

Juga dimaklumkan bahawa pihak AJK majlis akan mengadakan mesyuarat AJK pada hari Ahad, 12 Julai 2009 bertempat di Rumah Pak Ngah pada pukul 2.00 petang. Kepada sesiapa yang ada kelapangan masa diharap dapat hadir bagi membincangkan aturcara majlis dengan lebih lanjut serta dapat membahagi-bahagikan tugas pada majlis tersebut kelak.

Itu sahaja yang terkini buat masa ini. Jika ada tambahan lain akan diberitahu dari semasa ke semasa.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails