13 Disember 2009

Selamat Hari Lahir Buat Pak Al & Ina Latif


Ini posing belakang kereta sapa nie...tak tau la

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Nampaknya semenjak dua menjak nie blog masing-masing semua bersawang habis. Maklumlah semuanya dah ketandusan cerita dan idea juga. Ditambah dengan penggunaan Facebook yang sangat berleluasa sekarang ini menyebabkan blog semua mula menjadi lesu dan tidak bermaya....Hehehe.

Nak buat camne, setiap fenomena tu memang ada pasang surutnya, macam El Nino dan La Nina gak. Itu tidak dapat disangkal lagi. Macam blog juga, masa memula dulu macam-macam posting keluar,kekadang satu hari sampai 2-3 posting, tapi dah lama-lama nie seminggu payah satu entri nak keluar, semua main Facebook aje memanjang, termasuklah blogmaster gak...hehehe..


Tapi Insya Allah, tarikh-tarikh penting dalam sejarah keluarga Mat Tuyu tetap tidak akan dilupakan.

So untuk kali ini nak wish kepada Pak Al a.k.a En Abdul Kahar Hj Mohamed, Selamat Ulangtahun Hari Lahir yang ke 50 tahun. Diam tak diam, rupanya dah setengah abad umur pakcik aku yang sorang nie yer. Semoga terus panjang umur, murah rezeki dan ditetapkan iman. Dan yang paling penting sekali selalu-selalu lah balik jenguk atuk kat Muar yer...hehehe.

Terlanjur buat ucapan buat Pak Al, belek-belek gambar lama terjumpa la gambar pasangannya Mak Al. Jadi sempena hari lahir Pak Al nie selitkan la sekali gambar Mak Al. Gambar nie pun masa muda-muda doulu-doulu nie..hehhe...


Juga tidak dilupakan Selamat Ulangtahun Hari Lahir buat Puan Rozaina Kamaruddin (Ina Latif) yang ke-31 tahun. Juga semoga panjang umur, murah rezeki & ditetapkan iman.


Bersama anak tersayang (curi gambar nie kat Facebook...jangan mare...hehehe...jangan lupa add blogmaster yer...)

Okey lah, cukup buat setakat ini. Nanti kalau ada story sambung lagi...

Sekian.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails