16 September 2009

Marilah Mari Kita Mengundi



Akhirnya untuk pertama kali inilah dia dipaparkan finalis logo-logo yang akan diundi oleh warga Mat Tuyu untuk dinobatkan sebagai logo rasmi Keluarga Mat Tuyu.

Lawa atau tidak bukan persoalannya sekarang. Yang penting bagi semua, tiada komen yang boleh diberikan kepada pencipta logo-logo berkenaan kerana mereka sekurang-kurangnya telah menunjukkan bahawa di kalangan Keluarga Mat Tuyu masih ramai yang berbakat dalam bidang seni dan penciptaan.

Walaupun pada awalnya, pihak kami agak terkilan kerana penyertaannya amatlah tidak mendapat sambutan tetapi di saat-sat akhir penyertaan semakin mencurah-curah sehingga blogmaster tak dapat tidur dibuatnya menunggu peserta menghantar logo mereka di saat-saat akhir.

Sekarang, tugas warga Mat Tuyu sekalian menjalankan tugas untuk mengundi dan memilih logo-logo berkenaan. Tidak ada nama pereka logo diletakkan untuk mengelakkan bias atau pilih kasih. Kepada pereka logo juga diminta supaya jangan melobi logo masing-masing hatta kepada keluarga sendiri. Biarlah mereka menilai secara ikhlas mana-mana logo yang wajar dinobatkan sebagai logo rasmi Keluarga Mat Tuyu.

Saya tidak berhajat untuk mengulas panjang, oleh itu mulakan undian anda di laman web : http://www.keluargamat2u.co.cc/ sekarang. Butiran logo, syarat peraduan, panduan mengundi semuanya ada di sana. Kunjungilah laman web http://www.keluargamat2u.co.cc/ untuk mengundi sekarang.

Sekiranya terdapat masalah untuk mengundi sila terus ke laman web ini : http://surveys.polldaddy.com/s/5530B813BD7471E8/ dan anda boleh terus mengundi.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails