17 November 2009

Sekadar Renungan Untuk Dikongsi




Assalamualaikum & bertemu kembali...

Secara sedar atau tidak, semua yang berlaku dalam hidup kita atau di dalam dunia ini adalah mengikut Sunnatullah iaitu hukum Allah yang telah ditetapkanNya.

Salah satu Sunnatullah antaranya ialah kejadian makhluk ALLAH swt di alam ini semuanya bergerak berlawan jarum jam. Mengikut pakar metafizik, pergerakan secara berlawan jam menghasilkan TENAGA POSITIF.

Beberapa contoh kejadian yang bergerak berlawanan jam adalah :


  1. Perputaran bumi pada paksinya dan di sekeliling matahari secara berlawanan dengan arah jarum jam.



  2. Putaran matahari pada paksinya berlawanan dengan arah jarum jam. Matahari dengan semua sistemnya mengelilingi suatu titik tertentu di dalam galaksi berlawanan dengan arah jarum jam.


  3. Galaksi juga berputar pada paksinya berlawanan dengan arah jarum jam.


  4. Elektron dan proton di dalam atom mengelilingi nukleus secara berlawanan dengan jarum jam.



  5. Di dalam tubuh, sitoplasma mengelilingi nukleus suatu sel berlawanan dengan arah jarum jam.


  6. Molekul-molekul protein-protein terbentuk dari kiri ke kanan berlawanan dengan arah jarum jam.


  7. Darah memulai gerakannya dari kiri ke kanan berlawanan dengan arah jarum jam.


  8. Di dalam kandungan para ibu, telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam. Sperma ketika mencapai indung telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam.



  9. Peredaran darah manusia mulai gerakan berlawanan dengan arah jarum jamnya.


Kalau kita lihat kepada kejadian Allah yang setiap hari semua orang akan lalui iaitu terbit matahari dari timur ke barat juga berlawan arah jam dan arah kompas juga dari utara ke selatan dan dari timur ke barat semuanya mengikut gerakan lawan arah jarum jam.

Apabila kita sudah mula mendengar matahari terbit dari barat dan tenggelam ke timur iaitu pergerakan ikut arah jarum jam, maka saat itu Sunatullah sudah tidak diikuti dan seperti mana kita semua sedia maklum tunggu sahaja kedatangan hari Pembalasan.



Pergerakan dalam tawaf juga pergerakan lawan arah jam

Membaca Al-Quran & tulisan Arab serta Jawi juga dari kanan ke kiri

Jadi secara sedar atau tidak, apabila kita atau isteri, pembantu rumah, pembantu pejabat mengacau air, kuah, gulai secara ikut jarum jam secara tidak sedar mereka memasukkan TENAGA NEGATIF ke dalam minuman dan akan menghasilkan TENAGA NEGATIF di dalam rumah, tempat kerja, masyarakat dan negara.

Pakar Metafizik juga percaya manusia mulai diserang sesuatu penyakit apabila elektron dan proton di bahagian tertentu dalam tubuh bergerak mengikut arah jarum jam.

Jadi fikir-fikirkan dan renungkanlah untuk kebaikan bersama...mengapa jarum jam kita di rumah, pejabat dan semua tempat di dunia bergerak berlawanan dengan hukum Sunatullah. Mungkinkah ini angkara musuh-musuh kita untuk menghancurkan kebenaran yang semakin lenyap???

Jadi, sebelum melakukan sesuatu, ingatlah...

Lakukan apa saja dengan bermula ke arah kanan.

Kanan bererti mengeluarkan tenaga, kiri pengambilan tenaga.
Ilham atau idea pantas datang ke otak kanan.

Dan peringatan buat sang ibu & isteri, kalau mahu suami dan anak serta keluarga sentiasa ceria dan bahagia, lepas nie kalau kacau air atau gulai atau buat apa sahaja kerja mulai dari kanan dan ikut arah lawan jam yer...Insya Allah aman rumahtangga.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails