08 Oktober 2009

Usul Cadangan Dari Pak Al

Gambar sekadar hiasan semata-mata

Salam semua,


Untk pengetahuan semua Pak Al mencadangkan agar band Mat2yu yg membuat persembahan pd kawen mashita itu hari nak lebih di permantapkan lagi keprofesionalan nya supaya dapat di undang kemajlis2 rasmi kerajaan usul Pak Al telah dipersetujui oleh Poksu dan saya meuar2 kan nya kerna saya juga bersetuju dengan nya.


Pak Al mencadangkan agar semua ahli2 band dan bukan ahli band juga diminta agar dapat balik 2 bulan sekali ke kampung agar kita semua dapat memperhebatkan lagi kemahiran bermain alat muzik tersebut disamping kita setiasa berjumpa agar persaudaraan yg terjalin semakin erat.


Cadangan adalah dipersetujui oleh saya kerna kita dapat bersama bertukar2 cerita dan memplan ape2 saja aktiviti kekeluargaan ini adalah satu petanda baik dimana kita patut bersama2 menjayakannya. Petanda baik kerna ia datang dr Pak Al yg kita tau jarang2 skali nak balik kampong kalau balik pun lum tentu kita dapat jumpa dengannya.


Saya mohon maaf kalau Pak Al marah tapi usul Pak Al yg murni ini adalah patut diberi perhatian dan dipersetujui oleh semua.


Seperti yg dicadagkan band ini akan memain2 kan lagu evergreen yg tak makan dek hujan tak lapuk dek zaman.


Wasalam.


Thanks/Regards


Noor Rashidah Bt Mahzan

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails